Reševanje reklamacij

V podjetju Vivovita d.o.o. se bomo trudili, da vsako nejasnost ali reklamacijo razrešimo v čim krajšem možnem času, pri tem pa bomo spoštovali zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudili, da najdemo ugodno rešitev ali odgovor na vaše vprašanje.

Za vse nejasnosti, reklamacije ali vprašanja smo vam na voljo na:
Naslovu podjetja Vivovita d.o.o., Dolenjska cesta 318, 1291 Škofljica
Na emailu info@vivovita.net
Na telefonu 01/3666-066

Postopek obravnave je zaupen in se vodi med kupcem in prodajalcem Vivovita d.o.o.. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi mi, kot pošiljatelj ne moremo reševati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.

V primeru poškodbe paketa ali izdelka, nas obvestite pisno na naš email info@vivozebra.com

VRAČILA IN ZAMENJAVA IZDELKOV

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je pravočasno obvestil podjetje o vračilu, da je pošiljka oddana, vrnjeni izdelki pa morajo biti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, ne delujoče, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Razen če sta se pogodbeni stranki (podjetje in kupec) dogovorili drugače, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri kupljeni kozmetiki, ki jo je že uporabil, saj odprti in rabljeni kozmetični izdelki, zaradi svoje narave, niso primerni za vračilo. Vse kupce obveščamo, da odprtih kozmetičnih izdelkov, ki niso več originalno zapakirani, so uporabljeni in iz katerih so odstranjene varnostne in zaščitne prevleke, zaradi higienskih in zdravstvenih razlogov, ne zamenjamo in zanje ne vračamo denarja (razen če je to predhodno dogovorjeno s podjetjem).

Če je potrošnik pravočasno odstopil od pogodbe, mu mora podjetje opraviti vračilo, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu vrnjenega izdelka. V primeru, če je bila odpoved pred dostavljenim izdelkom, kupec pa je v naprej plačal izdelek, je podjetje dolžno vrniti kupnino v 14ih dneh od prejema odpovedi o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007