DOSTAVA IN POŠTNINA
Dostava je v roku 1-3 delovnih dni od naročila. Pošiljamo z GLS dostavno službo. Odpošljemo isti ali naslednji dan od naročila. To velja za izdelke na zalogi. V kolikor določenega izdelka ni na zalogi se odpošlje, ko je ta ponovno na zalogi.
Pred samo dostavo dobite SMS sporočilo ali pa vas dostavljalec pokliče na telefon, katerega pustite pri naročilu. V kolikor vas ni na tem naslovu, dobite obvestilo o ponovni dostavi naslednji delovni dan ali pa se z dostavljalcem dogovorite da paket prevzamete na drugi lokaciji, katera vam odgovarja ( GLS pogoji poslovanja).
Dostava je brezplačna. Plačate samo 1.99€, v kolikor želite plačati po povzetju. V kolikor plačate v naprej, s kartico ali PayPalom tega stroška nimate.
Plačilo je možno po povzetju, s Paypalom ali plačilnimi karticami (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro).  

Naročanje izdelkov:

1. Izdelki se naročijo, prek naše spletne strani
S kikom na gumb »Dodaj v košarico«, se izbrani izdelek doda v košarico. V kolikor želite ta izdelek naročiti, kliknite na gumb »košarica« , nato »Nadaljuj na blagajno« Vnesite vaše podatke za dostavo. Vnesite vse podatke – Račun in navodila za uporabo vam pošljemo na vaš email. Na koncu izberete še način plačila ( po povzetju, plačilne kartice ali paypal) in kliknite gumb »Kupite sedaj« Izdelki se smatrajo za naročene, ko kupec vnese vse podatke in potrdi naročilo. Na ekranu se mu izpiše št.naročila in obvsetilo, da je naročilo oddano. Na email dobite potrditev naročila iz spletne strani www.vivozebra.si. V kolikor emaila ne dobite, preverite še v mapo Promocije ali Nezaželjena pošta. V kolikor še vedno ni obvestila na vašem mailu, preverite, da ste vnesli pravilen email alipa da niso ostali izdelki v košarici. Lahko naročite tudi na elektronski naslov (email) – info@vivozebra.si

2. Naročilo na SMS sporočilo – 00386 30314431
Naročite lahko tako, da nam pošljete na email IME, PRIIMEK, TOČEN NASLOV (z vključeno poštno številko ) , telefonsko številko na kateri ste dosegljivi v času dostave ter izdelek katerega želite naročiti. V primeru, da so pri izdelku potrebne dodatne  informacije – barva, velikost, oblika, modeli…. Nam to obvezno napišite.

3. Naročite lahko tako, da nam na email
pošljete IME, PRIIMEK, TOČEN NASLOV (z vključeno poštno številko ) , telefonsko številko na kateri ste dosegljivi v času dostave, email (za navodila in račun) ter izdelek katerega želite naročiti. V primeru, da so pri izdelku potrebne dodatne  informacije – barva, velikost, oblika, modeli…. Nam to obvezno napišite.
Vsa poslana naročila po telefonu, na email ali na SMS, bomo odposlali isti ali naslednji delovni dan. Plačali boste po povzetju – doplačilo 1.99€ na naročilo – znesek je vedno isti, ne glede na to koliko izdelkov naročite.  

Vivovita d.o.o. se zavezuje, da bo odposlala vse naročene izdelke, kateri so v času naročila na zalogi, isti ali naslednji delovni dan. V kolikor izbranega izdelka ni na zalogi in ga ne bo mogoče odposlati v roku, bo kupec dobil sporočilo po emailu ali telefonu, da je zaloga pošla in kdaj bo nova dobava oziroma kdaj je predviden datum odpošiljanja.

Slike izdelkov na www.vivozebra.si so lahko informativne narave in ni nujno da v popolnosti ustrezajo izgledu in vsebini izdelka. Vivovita d.o.o., se trudi, da so podatki pri opisu izdelka točni in ne odstopajo od realnega. V kolikor je kakršna koli napaka pri izdelku, jo bomo nemudoma odpravili, takoj ko nas nekdo  o njej obvesti.

Plačilo je mogoče : po povzetju, s plačilnimi karticami (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro) ali PayPalom Za plačilo po povzetju je potrebno doplačilo – 1,99€. Znesek se plača in obračuna na paket in je vedno isti – neglede na to koliko izdelkov je v paketu.  

Pošiljanje in pakiranje izdelkov :
Naročeni izdelki bodo odposlani in zapakirani na način, da se med transportom in dostavo ne bodo poškodovali.
Kupec je dolžen pred prevzemom paketa preveriti paket. V kolikor so na njem vidne poškodbe, mora to nemudoma javiti dostavni službi in zavrniti prejeto pošiljko. Prevzemanje paketov Naročilo dostavimo na naslov kupca, z GLS dostavno službo.

Rok dostave je 1-3 delovne dni. Ta rok se lahko podaljša zaradi netočnih podatkov za dostavo, povečanja dostave paketa v vaši regiji, zaradi praznikov, višje sile ali zaradi razlogov na katere ne moremo vplivati.
Za naročila poslana do 12-ih bo dostava še isti delovni dan, po 12-ih pa naslednji delovni dan. Prvi delovni dan za dostavo začne teči naslednji delovni dan. Za delovne dni se ne štejejo prazniki in vikendi.

Reševanje reklamacij
V podjetju Vivovita d.o.o. se bomo potrudili, da se bo vsaka reklamacija ali pritožba rešila v najkrajšem možnem času. Spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov in storili bomo vse kar je v naši moči, da poiščemo pozitivno rešitev ali vam damo odgovor na vaše vprašanje.

Za vse nejasnosti, pritožbe ali vprašanja, nas prosim kontaktirajte na: Naslov: Vivovita doo, Dolenjska cesta 318, 1291 Škofljica, SI
Na e-mail info@vivozebra.si
Na telefon 0038613666066

Postopek pritožbe se obravnava interno in se rešuje s kupcem in podjetjem Vivovita d.o.o. V kolikor dogovor ni mogoče medsebojno rešiti, je za vse spore zadolžen Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana SI

Podjetje mora v roku 7-ih delovnih dni obvestiti kupca-pošiljatelja pritožbe ali reklamacije, da je v postopku obravnave in kdaj lahko pričakuje odgovor.

Preverjanje paketa: Paket preverite takoj in še v prisotnosti dostavljavca. Naknadne trditve o poškodbah, dostava upošteva smo u redkih primerih. Na ime kupca, mi kot pošiljatelj ne moremo rešiti reklamacije poškodovanih paketov, zato morate sami obvestiti dostavo o poškodbi paketa in izpolniti zapisnik, za katerega prosite dostavljavca, kateri vam ga mora izročiti, sprejeti in podpisati. V primeru poškodbe paketa ali izdelka, prosim obvestite tudi nas Vivovita d.o.o. v pisni obliki na naš email info@vivozebra.si.  

Vrnitev in zamenjava izdelkov: V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec, za nakupe sklenjene na daljavo (spletno nakupovanje) pravico do odstopa od nakupa, brez, da bi za to navedel razlog in izdelek vrne na naslov Podjetja. Pravico do odstopa od pogodbe, mora kupec uveljaviti v roku 14-dni od prejema izdelka (V tem času morate obvestiti podjetje o vračilu). To stori tako, da podjetje pisno obvestite o vračilu na email info@vivozebra.si. Kupec mora nato najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, vrniti blago originalno zapakirano, v nespremenjeni količini ter obliki ter nepoškodovano in neuporabljeno podjetju, na naslov Vivovita d.o.o., Dolenjska cesta 318, 1291 Skofljica, Slovenija.

Stroške vračila izdelkov plača pošiljatelj – kupec. Pošiljk z odkupnino podjetje Vivovita d.o.o. ne sprejema.

Izdelek vrnete na naslov:
Vivovita d.o.o., Dolenjska cetsa 318, 1291 Škofljica, skupaj z izpolnjenim obrazcem Odstop od pogodbe, ki ga najdete tukaj:

Stvarne napake
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik sporoči prodajalcu osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali pa ga pošlje na naslov podjetja Vivovita d.o.o. Dolenjska cesta 318, 2191 Škofljica

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je stvar izročena kupcu.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

43b člen ZVPot določa, da mora potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, najpozneje preden ga pogodba ali ponudba zavezuje, prejeti informacije iz 43b. člena in sicer:

-pogoji, roki in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v skladu 43č in 43d. čelana ZVPot skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43d člena

Odstop od pogodbe ni mogoč, v primeru :
kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri izdelkih kateri so izdelani po natančnih navodilih potrošnika ter je prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Prav tako odstop ni mogoč pri kupljeni kozmetiki, ki jo je že uporabil, saj odprti in rabljeni kozmetični izdelki, zaradi svoje narave, niso primerni za vračilo. Vse kupce obveščamo, da odprtih kozmetičnih izdelkov, ki niso več originalno zapakirani, so uporabljeni in iz katerih so odstranjene varnostne in zaščitne prevleke, zaradi higienskih in zdravstvenih razlogov, ne zamenjamo in zanje ne vračamo denarja (razen če je to predhodno dogovorjeno s podjetjem). V kolikor kupec ni prepričan v njihovo delovanje, se lahko predhodno oglasi v podjetju (obvezno po predhodnem dogovoru) kjer ima možnost testiranja kozmetičnih izdelkov, da se kupci prepričajo o njihovi uporabi.
Vsi kozmetični izdelki so popolnoma varni za uporabo ter priglašeni v EU portalu – Cosmetic Products Notification Portal.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Odstop ni mogoč za vse izdelke elektronike, aparatov, zabavne elektronike in ostale izdelke kateri za delovanje potrebujejo baterije ali električno energijo, lahko odstopite od nakupa samo v primeru da se blago vrne na naslov podjetja pod pogoji iz prejšnjega odstavka in v original embalaži, ne odpečatenih embalažah, folijah in z ne odstranjenimi zaščitami. Izdelek mora biti v popolnoma isti obliko, kot ga je kupec prejel, ne sme biti poškodovan, uporabljen ali v zmanjšani količini.
Vsi ti izdelki imajo tudi 1-letno garancijo, katero lahko uveljavljate pri prodajalcu ali pooblaščenemu serviserju. V kolikor kupec pošlje reklamacijo v roku, ter vrne izdelek pod pogoji prodajalca na njegov naslov, mu prodajalec vrne kupnino, najkasneje v roku 14-dni od prejetja izdelka. Strošek vračanja ali zamenjave izdelkov je strošek kupca. Podjetje ne sprejema pošiljk z odkupnino, zato takšnih pošiljk ne pošiljajte, ker se bodo vrnile na vaš naslov.

OPOZORILO! Za pravne osebe velja, da morajo biti izdelki nepoškodovani, v originalni embalaži, nespremenjeni količini, z vsemi zaščitami ter pečati za VSE IZDELKE, kateri so v ponudbi podjetja Vivovita d.o.o.. V primeru da je prišlo do fizične poškodbe izdelkov, da količina ne ustreza začetni je pravna oseba dolžna kriti nastalo škodo.  


Odgovornost za stvarne napake! (Vir: Obligacijski zakonik (OZ-NPB3)

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Kupec mora nato najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, vrniti blago originalno zapakirano, v nespremenjeni količini ter obliki ter nepoškodovano in neuporabljeno podjetju, na naslov Vivovita d.o.o., Dolenjska cesta 318, 1291 Skofljica, Slovenija