DOSTAVA IN POŠTNINA

Dostava je V ROKU 1 do 3 DELOVNIH DNI OD NAROČILA. Pošiljamo z GLS dostavno službo. Odpošljemo isti ali naslednji dan od naročila. To velja za izdelke na zalogi. V kolikor določenega izdelka ni nazalogi se odpošlje, ko je ta spet na zalogi.

Pred samo dostavo dobite SMS sporočilo ali pa vas dostavljalec pokliče na telefon, katerega pustite pri naročilu. V kolikor vas ni na tem naslovu, dobite obvestilo o ponovni dostavi naslednji delovni dan ali pa se z dostavljalcem dogovorite da paket prevzamete na drugi lokaciji, katera vam odgovarja ( GLS pogoji poslovanja).

Dostava je brezplačna. Plačate samo 1.99€, v kolikor želite plačati po povzetju. V kolikor plačate v naprej, s kartico ali PayPalom tega stroška nimate.
Plačilo je možno po povzetju, s Paypalom ali plačilnimi karticami (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro).

 

Naročanje izdelkov:

  1. Izdelki se naročijo, prek naše spletne strani

S kikom na gumb »Dodaj v košarico«, se izbrani izdelek doda v košarico. V kolikor želite ta izdelek naročiti, kliknite na gumb »košarica« , nato »Nadaljuj na blagajno« Vnesite vaše podatke za dostavo. Vnesite vse podatke – Račun in navodila za uporabo vam pošljemo na vaš email. Na koncu izberete še način plačila ( po povzetju, plačilne kartice ali paypal) in kliknite gumb »Kupite sedaj«

Izdelki se smatrajo za naročene, ko kupec vnese vse podatke in potrdi naročilo. Na ekranu se mu izpiše št.naročila in obvsetilo, da je naročilo oddano.

Na email dobite potrditev naročila iz spletne strani www.vivozebra.si. V kolikor emaila ne dobite, preverite še v mapo Promocije ali Nezaželjena pošta. V kolikor še vedno ni obvestila na vašem mailu, preverite, da ste vnesli pravilen email alipa da niso ostali izdelki v košarici.

  1. Lahko naročite tudi na elektronski naslov (email) – info@vivozebra.si

Naročite lahko tako, da nam pošljete na email IME, PRIIMEK, TOČEN NASLOV (z vključeno poštno številko ) , telefonsko številko na kateri ste dosegljivi v času dostave ter izdelek katerega želite naročiti. V primeru, da so pri izdelku potrebne dodatne  informacije – barva, velikost, oblika, modeli…. Nam to obvezno napišite.

  1. Naročilo na SMS sporočilo – 00386 30314431

Naročite lahko tako, da nam na email pošljete IME, PRIIMEK, TOČEN NASLOV (z vključeno poštno številko ) , telefonsko številko na kateri ste dosegljivi v času dostave, email (za navodila in račun) ter izdelek katerega želite naročiti. V primeru, da so pri izdelku potrebne dodatne  informacije – barva, velikost, oblika, modeli…. Nam to obvezno napišite.

Vsa poslana naročila po telefonu, na email ali na SMS, bomo odposlali isti ali naslednji delovni dan. Plačali boste po povzetju – doplačilo 1.99€ na naročilo – znesek je vedno isti, ne glede na to koliko izdelkov naročite.

 

Vivovita d.o.o. se zavezuje, da bo odposlala vse naročene izdelke, kateri so v času naročila na zalogi, isti ali naslednji delovni dan. V kolikor izbranega izdelka ni na zalogi in ga ne bo mogoče odposlati v roku, bo kupec dobil sporočilo po emailu ali telefonu, da je zaloga pošla in kdaj bo nova dobava oziroma kdaj je predviden datum odpošiljanja.

Slike izdelkov na www.vivozebra.si so lahko informativne narave in ni nujno da v popolnosti ustrezajo izgledu in vsebini izdelka. Vivovita d.o.o., se trudi, da so podatki pri opisu izdelka točni in ne odstopajo od realnega. V kolikor je kakršna koli napaka pri izdelku, jo bomo nemudoma odpravili, takoj ko nas nekdo  o njej obvesti.

Plačilo je mogoče po povzetju, s plačilnimi karticami (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro) ali PayPalom
Za plačilo po povzetju je potrebno doplačilo – 1,99€. Znesek se plača in obračuna na paket in je vedno isti – neglede na to koliko izdelkov je v paketu.

 

Pošiljanje in pakiranje izdelkov

Naročeni izdelki bodo odposlani in zapakirani na način, da se med transportom in dostavo ne bodo poškodovali. Kupec je dolžen pred prevzemom paketa preveriti paket. V kolikor so na njem vidne poškodbe, mora to nemudoma javiti dostavni službi in zavrniti prejeto pošiljko.

Prevzemanje paketov

Naročilo dostavimo na naslov kupca, z GLS dostavno službo. Rok dostave je 1-3 delovne dni. Ta rok se lahko podaljša zaradi netočnih podatkov za dostavo, povečanja dostave paketa v vaši regiji, zaradi praznikov, višje sile ali zaradi razlogov na katere ne moremo vplivati.

Za naročila poslana do 12-ih bo dostava še isti delovni dan, po 12-ih pa naslednji delovni dan. Prvi delovni dan za dostavo začne teči naslednji delovni dan. Za delovne dni se ne štejejo prazniki in vikendi.

Reševanje reklamacij

V podjetju Vivovita d.o.o. se bomo potrudili, da se bo vsaka reklamacija ali pritožba rešila v najkrajšem možnem času. Spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov in storili bomo vse kar je v naši moči, da poiščemo pozitivno rešitev ali vam damo odgovor na vaše vprašanje. Za vse nejasnosti, pritožbe ali vprašanja, nas prosim kontaktirajte na:

Naslov: Vivovita doo, Dolenjska cesta 318, 1291 Škofljica, SI

Na e-mail info@vivozebra.si

Na telefon 0038613666066

Postopek pritožbe se obravnava interno in se rešuje s kupcem in podjetjem Vivovita d.o.o. V kolikor dogovor ni mogoče medsebojno rešiti, je za vse spore zadolžen Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana SI

Podjetje mora v roku 7-ih delovnih dni obvestiti kupca-pošiljatelja pritožbe ali reklamacije, da je v postopku obravnave in kdaj lahko pričakuje odgovor. Podjetje se bo trudilo, da v kolikor je le mogoče, da se vsi spori in reklamacije rešijo sporazumno. V kolikor to ni mogoče je za to pristojno Evropsko sodišče za reševanje sporov – Pravično in učinkovito zunaj-sodno reševanje sporov v zvezi s spletnim nakupom.

 

Preverjanje paketa:

Paket preverite takoj in še v prisotnosti dostavljavca. Naknadne trditve o poškodbah, dostava upošteva smo u redkih primerih. Na ime kupca, mi kot pošiljatelj ne moremo rešiti reklamacije poškodovanih paketov, zato morate sami obvestiti dostavo o poškodbi paketa in izpolniti zapisnik, za katerega prosite dostavljavca, kateri vam ga mora izročiti, sprejeti in podpisati.

V primeru poškodbe paketa ali izdelka, prosim obvestite tudi nas Vivovita d.o.o. v pisni obliki na naš email info@vivozebra.si.

 

Vrnitev in zamenjava izdelkov:

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec, za nakupe sklenjene na daljavo (spletno nakupovanje) pravico do odstopa od nakupa, brez, da bi za to navedel razlog in izdelek vrne na naslov Podjetja. Pravico do odstopa od pogodbe, mora kupec uveljaviti v roku 15-dni od prejema izdelka (V tem času morate obvestiti podjetje o vračilu). To stori tako, da podjetje pisno obvestite o vračilu na email info@vivozebra.si. Kupec mora nato najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, vrniti blago originalno zapakirano, v nespremenjeni količini ter obliki ter nepoškodovano in neuporabljeno podjetju, na naslov Vivovita d.o.o., Dolenjska cesta 318, 1291 Skofljica, Slovenija. Stroške vračila izdelkov plača pošiljatelj – kupec. Pošiljk z odkupnino podjetje Vivovita d.o.o. ne sprejema.

Kupec nima pravice da odstopi od nakupa, v primeru nakupa kozmetičnih izdelkov, kateri so bili že uporabljeni in odprti. Vse kupce obveščamo, da za kozmetične izdelke, kateri so bili uporabljeni, odprti, niso original zapakirani, je iz njih odstranjen pečat ali nalepka, ne vračamo denarja in jih ne sprejmemo nazaj in jih ne zamenjamo za druge izdelke, saj zaradi kozmetičnih in higienskih razlogov to ni mogoče, razen če ji bilo z podjetjem predhodno drugače dogovorjeno.

Za vse izdelke elektronike, aparatov, zabavne elektronike in ostale izdelke kateri za delovanje potrebujejo baterije ali električno energijo, lahko odstopite od nakupa samo v primeru da se blago vrne na naslov podjetja pod pogoji iz prejšnjega odstavka in v original embalaži, ne odpečatenih embalažah, folijah in z ne odstranjenimi zaščitami. Izdelek mora biti v popolnoma isti obliko, kot ga je kupec prejel, ne sme biti poškodovan, uporabljen ali v zmanjšani količini. Vsi ti izdelki imajo tu 1-letno garancijo, katero lahko uveljavljate pri prodajalcu ali pooblaščenemu serviserju.

V kolikor kupec pošlje reklamacijo v roku, ter vrne izdelek pod pogoji prodajalca na njegov naslov, mu prodajalec vrne kupnino, najkasneje v roku 14-dni od prejetja izdelka.

Strošek vračanja ali zamenjave izdelkov je strošek kupca. Podjetje ne sprejema pošiljk z odkupnino, zato takšnih pošiljk ne pošiljajte, ker se bodo vrnile na vaš naslov.

OPOZORILO!

Za pravne osebe velja, da morajo biti izdelki nepoškodovani, v originalni embalaži, nespremenjeni količini, z vsemi zaščitami ter pečati za VSE IZDELKE, kateri so v ponudbi podjetja Vivovita d.o.o.. V primeru da je prišlo do fizične poškodbe izdelkov, da količina ne ustreza začetni je pravna oseba dolžna kriti nastalo škodo.

 

Odgovornost za stvarne napake!
(Vir: Obligacijski zakonik (OZ-NPB3) Uradni list RS, št. 97/2007 )

Kdaj je napaka stvarna:
1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Stvarne napake za katere prodajalec odgovarja:
(1)Prodajalec ne odgovarja za napake iz 1in3 točke prejšnjega člena,
(2)Šteje se, da kupcu niso mogle ostati neznane tiste napake, ki bi jih skrben človek s poprečnim znanjem in izkušenostjo človeka enakega poklica in stroke kot kupec lahko opazil pri običajnem pregledu stvari.
(3)Vendar odgovarja prodajalec tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da stvar nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.
Stvarne napake za katere prodajalec odgovarja:
(1)Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne.
(2)Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem.
(3)Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Pregled izdelkov in očitne napake:
(1)Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
(2)Če je bil pregled opravljen v navzočnosti obeh strank, mora kupec takoj sporočiti prodajalcu svoje pripombe zaradi očitnih napak, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
(3)Če je kupec odpravil stvar naprej, ne da bi jo preložil, prodajalcu pa je bila ob sklenitvi pogodbe znana ali bi mu morala biti znana možnost takšne nadaljnje odprave, je pregled mogoče odložiti, dokler stvar ne prispe v novi namembni kraj; kupec mora v tem primeru prodajalca obvestiti o napakah, brž ko je po normalnem teku stvari lahko zvedel zanje od svojih odjemalcev.
Skrite napake:
(1)Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.
(2)Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.
Roki in popravila, zamenjava izdelkov:
Če je bilo treba zaradi kakšne napake stvar popraviti, izročiti drugo stvar, zamenjati dele ipd. začno roki iz prejšnjih dveh členov teči od izročitve popravljene stvari, izročitve druge stvari, zamenjave delov ipd.
Obvestilo o napaki:
(1)Kupec mora v obvestilu o napaki stvari natančneje opisati napako in povabiti prodajalca, da stvar pregleda.
(2)Če je obvestilo o napaki, ki ga je kupec pravočasno poslal prodajalcu s priporočenim pismom, telegramom ali na kakšen drug zanesljiv način, prispelo z zamudo ali če ga prodajalec sploh ni dobil, se vendarle šteje, da je kupec izpolnil svojo obveznost in prodajalca obvestil.
Pomen, da je prodajalec vedel za napako:
Kupec ne izgubi pravice sklicevati se na kakšno napako niti tedaj, ko ni izpolnil svoje obveznosti, da bi bil stvar nemudoma pregledal, ali obveznost, da bi bil v določenem roku obvestil prodajalca o napaki, in niti tedaj, ko se je napaka pokazala šele po šestih mesecih od izročitve stvari, če je bila prodajalcu napaka znana ali mu ni mogla ostati neznana.
Pogodbena omejitev ali izključitev prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake:
(1)Pogodbenika lahko omejita ali popolnoma izključita prodajalčevo odgovornost za stvarne napake stvari.
(2)Pogodbeno določilo o omejitvi ali izključitvi odgovornosti za napake stvari je nično, če je bila napaka prodajalcu znana, pa o njej ni obvestil kupca, kot tudi tedaj, ko mu je prodajalec to določilo vsilil, ker je izkoristil svoj prevladujoč položaj.
(3)Kupec, ki se je odpovedal pravici odstopiti od pogodbe zaradi napake stvari, obdrži zaradi teh napak druge pravice